Müşteri memnuniyeti ve Digiturk?!

Digiturk'ün bu sinir bozucu, gereksiz teknik servis saçmalığını değiştirmesini beklemiyorum çünkü yapmayacaklar. Bilgisayar aldığınızda, verilen 2 senelik garanti kapsamında teknik servisten yararlanmanın minimum tutarlarda olduğunu düşünürsek, sadece bir dakika süren bir ücret için bu kadar para 'bayılmanın' ne kadar gereksiz ve saçma olduğunu da anlamış oluyorsunuz.
4 Comments:
Fırat şikayetinde haklısın. Ve yazın bana servisleri fiyatlamanın ne kadar zor olduğunu bi daha hatırlattı. Çünkü müşteri gözüyle bakıldığında değer 1 dakikalık servis, ancak şirket tarafında (yanlış yapılandırılmış olsa da) daha yoğun maliyetler var.
Sevgili Fırat,
Blog'unu, "Şikayetim Var!" "Yaktılar Beni!" "Tutun Kaçıyor!" "Ulan Bir Yakalarsam!" v.b. tüketici yakınmaları köşesine çevirmeni yadırgamadım dersem, kendimi yadırgarım.
Bırak lütfen Dicitürk'ü, Micitürk'ü de yeni fontları, sıradışı mecraları, kendini aşmış bill-board'ları, insan elinden çıktığına inanmakta zorlandığımız animasyonları paylaşmaya devam et bizimle. Paylaş ki, yerin bu yer değildir... "İşi kişiselleştireceğim!" demek hüner değildir!
Peki...
Başka bir arzunuz?
"Bir de ortaya şöyle güzel bir alevli meyve rica edeceğim!.." deeeeeermişim! Yazdıklarıma kızdığını hissettim, oysa benim seni kızdırmak gibi bir derdim yoktu. Hakikaten sevdiğim ve izlediğim bir blog'un "sahibine" şaka takıldım sadece.
Yorum Gönder
<< Home