Müşteri memnuniyeti ve Digiturk?!
Pazartesi günü Digiturk'ü açtığımda çalışmadığını gördüm. Müşteri hizmetlerini aradım ve sorunumu anlattım. Bana, uydu sorunu olabileceğini ve menüden tekrar kurulum yapabileceğimi söylediler. Birlikte, müşteri temsilcisinin direktifleri doğrultusunda bunu yapmaya çalıştım ama olmadı. Bunun üzerine, benim için teknik servisten bugüne randevu alındı. Bir saat kadar önce teknik servis geldi ve bir dakika içerisinde, müşteri temsilcisinin bana söylediği her şeyi yaparak işi çözdü. O da bu işe şaşırdı, ben de. Ama beni asıl şaşırtan, sadece bir dakikalık bir hizmet için ödediğim 15 YTL oldu. Her sabah taksiyle, arkadaşımı alarak Maslak'a giderim ve yaklaşık 20-30 dakika sürer. Taksi ücreti olarak da 10 YTL gibi bir meblağ veririz. 30 dakikalık bir hizmet için böyle bir ücret talep edilirken, müşteri temsilcisinin yanlış direktifleri yüzünden, bir dakikalık bir hizmet için 15 YTL istenilmesi gerçekten de sinir bozucu. Bu durumu az önce aradığım başka bir müşteri temsilcisine aktardığımda ise, her zamanki gibi saçmasapan lafazanlıklarla beni sakinleştirmeye çalıştılar. Teknik servisten ücretsiz yararlanmanın 3 ay sürdüğünü ve ondan sonrası için ücret talep edildiğini söyledikten sonra, bunu TV reklamlarında ya da İnternet sitesinde yayınladınız mı? diye sorduğumda, bilmediğini ekleyerek, çalıştığı şirketin hizmetleri hakkında ne kadar bilgi sahibi olduğunu da göstermiş oldu. Ayrıc bana, bir dakikalık bir hizmetin bedelinin tabii ki bu olmadığını, teknik servisin harcadığı 'benzin' ve 'yol parası'nın bu ücretin içinde olduğunu söyledi! O zaman bundan sonra Digiturk çalışanlarının yol ücretlerini de biz ödeyelim, yemek ticketlarını da biz verelim hatta mesai ücretlerini de biz karşılayalım!
Digiturk'ün bu sinir bozucu, gereksiz teknik servis saçmalığını değiştirmesini beklemiyorum çünkü yapmayacaklar. Bilgisayar aldığınızda, verilen 2 senelik garanti kapsamında teknik servisten yararlanmanın minimum tutarlarda olduğunu düşünürsek, sadece bir dakika süren bir ücret için bu kadar para 'bayılmanın' ne kadar gereksiz ve saçma olduğunu da anlamış oluyorsunuz.
Digiturk'ün bu sinir bozucu, gereksiz teknik servis saçmalığını değiştirmesini beklemiyorum çünkü yapmayacaklar. Bilgisayar aldığınızda, verilen 2 senelik garanti kapsamında teknik servisten yararlanmanın minimum tutarlarda olduğunu düşünürsek, sadece bir dakika süren bir ücret için bu kadar para 'bayılmanın' ne kadar gereksiz ve saçma olduğunu da anlamış oluyorsunuz.
4 Comments:
Fırat şikayetinde haklısın. Ve yazın bana servisleri fiyatlamanın ne kadar zor olduğunu bi daha hatırlattı. Çünkü müşteri gözüyle bakıldığında değer 1 dakikalık servis, ancak şirket tarafında (yanlış yapılandırılmış olsa da) daha yoğun maliyetler var.
Sevgili Fırat,
Blog'unu, "Şikayetim Var!" "Yaktılar Beni!" "Tutun Kaçıyor!" "Ulan Bir Yakalarsam!" v.b. tüketici yakınmaları köşesine çevirmeni yadırgamadım dersem, kendimi yadırgarım.
Bırak lütfen Dicitürk'ü, Micitürk'ü de yeni fontları, sıradışı mecraları, kendini aşmış bill-board'ları, insan elinden çıktığına inanmakta zorlandığımız animasyonları paylaşmaya devam et bizimle. Paylaş ki, yerin bu yer değildir... "İşi kişiselleştireceğim!" demek hüner değildir!
Peki...
Başka bir arzunuz?
"Bir de ortaya şöyle güzel bir alevli meyve rica edeceğim!.." deeeeeermişim! Yazdıklarıma kızdığını hissettim, oysa benim seni kızdırmak gibi bir derdim yoktu. Hakikaten sevdiğim ve izlediğim bir blog'un "sahibine" şaka takıldım sadece.
Yorum Gönder
<< Home