Ritmix nereye oynuyor?

Alkol kullanan pek çok arkadaşımın Ritmix’le ilgili yorumu:
-Akşamdan kalmış bira gibi bir tadı var. Ritmix benim için anlamsız bir içecek.
Bence Ritmix ürün algısıyla ilgili bir pazar araştırması yapmalı (ki muhtemelen yapmıştır) diye düşünüyorum. Diğer yandan Ritmix’in gençlere yönelik açtığı tasarım yarışmalarından elde edilen sonuçlar gayet keyifli olmuş. Gençlerin yarattığı stratejiler kullanılabilir ve geliştirilebilir nitelikler taşıyor. Taşıyor taşımasına ama Ritmix ani bir strateji değişikliği yaşarsa imaj yapılanmasında sorunlar ortaya çıkabilir.
Sonuç olarak lafı fazla dallandırıp budaklandırmadan sözü bitirmek lazım. Ritmix Türkiye’de kendine geniş bir pazar bulmak ve ürün satış devamlılığını sağlamak için sizce de araştırmalara dayanan yeni bir strateji geliştirmeli mi ?
1 Comments:
Ah, nice.
Yorum Gönder
<< Home