Nefis otobüs durağı kokusu

'Got milk' kampanyasının bu durak ayağında San Fransisco'daki beş otobüs durağında bir hafta boyunca çikolatalı kurabiye kokusu püskürtülüyor. Goodby, Silverstein & Partners'ın yarattığı bu 13 seneye uzanan kampanyada kullanılan bu teknik sanırım ilk. 'Eve gitmek ve bir bardak sütün yanında kurabiye yemek istiyorum' demiş durağı koklayanlardan biri. Kampanyanın kullandığı bu eski mecraya getirilen yeniliği 'Got milk'in dışında birçok marka tarafından kullanılması bekleniyor.
Arcada Marketing Inc. tarafından geliştirilen bu yeni teknolojinin adı MagniScent®. Her bir otobüs durağının bedeli ise 30.000$.
Sanırım bir ayran markasına yapılacak olan kampanya için kurufasulye, lahmacun ya da biberli bulgur pilavı kokusu iyi giderdi:)
via
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home