KampusCell
"Reklam fikri nasıl doğdu?
Elimizdeki briefte, vermemiz gereken mesaj çok net belirtilmişti. KampusCell’li öğrenciler arasında 10 dakika konuşmak 1 kontör! Senaryoyu kurgularken konuşma üzerinden gittik. 10 dakika konuşmak 1 kontör olunca insan telefonu hiç kapatmak istemez, hatta en tuhaf, saçma, komik durumlar için bile dakikalarca telefonda konuşabilir diye düşündük. Mesela bi insan sırf kötü ve geyik espri yapıcam diye cepten arkadaşını arayıp, arka arkaya dakikalarca espri yapar mı? 10 dakkası 1 kontörse yapar!
Ne anlatılmaya çalışıldı?
10 dakkası 1 kontör tarifesi öğrenciler için o kadar uygun bir tarife ki, eğer olmadıysan hemen KampusCell’li ol, KampusCell’liysen de bu kadar ucuza konuşmanın ve mesajlaşmanın tadını çıkart! Kısacası cepten konuşma olayında “ABAR...”
Reklam filmi nerede çekildi?
Kadir Has Üniversitesi.
Neden?
KampusCell filmi çekiyorduk. Anlatmak istediğimiz yeni Turkcell tarifesi sadece KampusCell tarifesi kullanan öğrenciler için avantajlar içeren bir tarifeydi. Yani olay, bu tarifenin geçerli olacağı bir mekanda, bir üniversite kampüsünde geçmeliydi.
Oyuncular nasıl seçildi?
Oyuncu seçiminde gerçekten de öğrenci olan insanlarla çalışmaya dikkat ettik. Oynayacakları rolleri çekimden önce kendileriyle çalıştık. Bize en iyi performansı veren arkadaşlarla filmlerimizi çektik.
Kaç oyuncu yer aldı reklam filminde?
Birden fazla film cektik. 6 oyuncumuz vardı.
Çekimler ne kadar sürdü?
Çekimler 1 tam gün sürdü.
Reklam toplam ne kadar sürede hazırlandı?
Geceli gündüzlü 3 gün.
Reklam brief’inde ön plana çıkan neydi?
“Öğrenciler arasında cep telefonuyla konuşmanın en avantajlı yolu yine Turkcell’den” mesajını vermemiz gerekliydi.
Reklam filmi çekimlerinde ve hazırlık aşamasında sizi en çok ne zorladı?
Kampanyayı, öğrencilerin dünyasından gerçek ve kısa kesitler göstererek anlatmamız gerekiyordu. Bu yüzden oyuncuların çok doğal olması gerekliydi. Öğrencilerin telefonla konuşmak için yarattıkları bahaneler de gerçekçi olmalıydı. Bu doğallığı yakalamak için oldukća uğraştık.
Reklamdan nasıl bir geri dönüş aldınız?
İlk geri dönüşler çok iyi. 10 dakkası 1 kontör zaten çok güçlü bir teklif. Biz de bu teklifi nerede, ne şekilde en fazla abartarak kullanabilirsinizin komedisi üzerine reklam filmlerimizi çektik."
Künye:
Yapım Şirketi: Plato Film • Yönetmen: Sinan Çetin • Alametifarika Ekibi: Uğurcan Ataoğlu, Yasemin Sümer, Sertuğ Alptekin, Yağız Bak, Ediz Alptekin, Yıldız Durukan, Ceylan Şahin, Kerem Kanık • Müzik: Kerem Kanık • Oyuncu: Altuğ Koraltürk • Turkcell Ekibi: Nazlı Nalbantoğlu, Zeynep Sungu, Nilüfer Tecmen
Elimizdeki briefte, vermemiz gereken mesaj çok net belirtilmişti. KampusCell’li öğrenciler arasında 10 dakika konuşmak 1 kontör! Senaryoyu kurgularken konuşma üzerinden gittik. 10 dakika konuşmak 1 kontör olunca insan telefonu hiç kapatmak istemez, hatta en tuhaf, saçma, komik durumlar için bile dakikalarca telefonda konuşabilir diye düşündük. Mesela bi insan sırf kötü ve geyik espri yapıcam diye cepten arkadaşını arayıp, arka arkaya dakikalarca espri yapar mı? 10 dakkası 1 kontörse yapar!
Ne anlatılmaya çalışıldı?
10 dakkası 1 kontör tarifesi öğrenciler için o kadar uygun bir tarife ki, eğer olmadıysan hemen KampusCell’li ol, KampusCell’liysen de bu kadar ucuza konuşmanın ve mesajlaşmanın tadını çıkart! Kısacası cepten konuşma olayında “ABAR...”
Reklam filmi nerede çekildi?
Kadir Has Üniversitesi.
Neden?
KampusCell filmi çekiyorduk. Anlatmak istediğimiz yeni Turkcell tarifesi sadece KampusCell tarifesi kullanan öğrenciler için avantajlar içeren bir tarifeydi. Yani olay, bu tarifenin geçerli olacağı bir mekanda, bir üniversite kampüsünde geçmeliydi.
Oyuncular nasıl seçildi?
Oyuncu seçiminde gerçekten de öğrenci olan insanlarla çalışmaya dikkat ettik. Oynayacakları rolleri çekimden önce kendileriyle çalıştık. Bize en iyi performansı veren arkadaşlarla filmlerimizi çektik.
Kaç oyuncu yer aldı reklam filminde?
Birden fazla film cektik. 6 oyuncumuz vardı.
Çekimler ne kadar sürdü?
Çekimler 1 tam gün sürdü.
Reklam toplam ne kadar sürede hazırlandı?
Geceli gündüzlü 3 gün.
Reklam brief’inde ön plana çıkan neydi?
“Öğrenciler arasında cep telefonuyla konuşmanın en avantajlı yolu yine Turkcell’den” mesajını vermemiz gerekliydi.
Reklam filmi çekimlerinde ve hazırlık aşamasında sizi en çok ne zorladı?
Kampanyayı, öğrencilerin dünyasından gerçek ve kısa kesitler göstererek anlatmamız gerekiyordu. Bu yüzden oyuncuların çok doğal olması gerekliydi. Öğrencilerin telefonla konuşmak için yarattıkları bahaneler de gerçekçi olmalıydı. Bu doğallığı yakalamak için oldukća uğraştık.
Reklamdan nasıl bir geri dönüş aldınız?
İlk geri dönüşler çok iyi. 10 dakkası 1 kontör zaten çok güçlü bir teklif. Biz de bu teklifi nerede, ne şekilde en fazla abartarak kullanabilirsinizin komedisi üzerine reklam filmlerimizi çektik."
Künye:
Yapım Şirketi: Plato Film • Yönetmen: Sinan Çetin • Alametifarika Ekibi: Uğurcan Ataoğlu, Yasemin Sümer, Sertuğ Alptekin, Yağız Bak, Ediz Alptekin, Yıldız Durukan, Ceylan Şahin, Kerem Kanık • Müzik: Kerem Kanık • Oyuncu: Altuğ Koraltürk • Turkcell Ekibi: Nazlı Nalbantoğlu, Zeynep Sungu, Nilüfer Tecmen
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home