Bir yokmuş, bir yokmuş...
Sakatlar Derneği'nin kampanyası. Dernek, sakatlar için daha insani yaşam koşulları inşa edebilmek için bir kampanya düzenledi. Kampanyaya Turkcell ve Avea destek oldu. Yukarıdaki ilanın art direktörü Fırat Yıldız, yazarı İsmail Bölükbaşı. Kendilerini tebrik ediyor, kampanyaya destek olanlara ve olacaklara teşekkür ediyoruz.
Title of the campaign: "There wasn't upon a time...".
Copy:"Wish everything could be just like in fairy tales where disabilities are not an obstacle to live".
National Handicapped Association's campaign to raise awareness and funds to increase quality of living conditions for handicapped citizens. Two of the biggest mobile phone companies are supporting the campaign. Art director: Fırat Yıldız, Ad writer: İsmail Bölükbaşı.
Title of the campaign: "There wasn't upon a time...".
Copy:"Wish everything could be just like in fairy tales where disabilities are not an obstacle to live".
National Handicapped Association's campaign to raise awareness and funds to increase quality of living conditions for handicapped citizens. Two of the biggest mobile phone companies are supporting the campaign. Art director: Fırat Yıldız, Ad writer: İsmail Bölükbaşı.
2 Comments:
Ellerinize sağlık. Benim çok hoşuma gitti. Duygu sömürüsü yapmadan işini görüyor. Dilerim medya planlamasıda güzel yapılmıştır ve pek çok insana ulaşır.
lilith
Yanlışsam lütfen söyleyin, sonuçta ben sektörden birisi değilim ama madem Turkcell ve Avea böyle bir kampanya hiç bir ücret almayarak destek veriyor, o zaman "bakın da ben sosyal sorumluluklarımı nasıl da yerine getiriyorum" diye, önce onların sağladıkları bu imkaanı duyurmaları gerekmez mi?
Yoksa "aman zaten 5 kuruş para kazanmayacağız, bir de millete duyurup talebi artırmanın ne anlamı var?" diye düşünüp ama soran olursa da "biz sosyal sorumluluklarının farkında kurumlarız, bakın para da almıyoruz zaten" diyerek işin içinden çıkmayı mı umuyorlar.
nedir? ne değildir? nasıldır? niçindir?
lilith
Yorum Gönder
<< Home