Toshiba "Zamanheykeli"
Toshiba'nın yeni kampanyasının reklam filmi son zamanlarda gördüğüm en başarılı işlerden biri. Bullet-time (kurşun zamanı) efekti kullanılarak yapılan reklam filminde 200 kamera 336 saat boyunca çekim yapmış. Wachowski kardeşlerin ilk Matrix filminde kullandığı (ondan önce Michel Gondry bir reklam filminde kullanarak bu tekniği sinema dünyasına armağan etmişti) bu teknik, Toshiba'nın reklam filminde birbirini tekrar eden video kliplerin dijital olarak derlenmesiyle farklılık kazanmış ve sonuçta yukarıdaki harika "zamanheykeli" ortaya çıkmış. Dört hafta boyunca toplam 20 terabytelık data üzerinden çalışma yapılmış. Kampanya bütçesi ise 4.7 milyon dolar. |QT|
via
1 Comments:
tango'yu hatırlattı, çağrıştırdı...
Yorum Gönder
<< Home