Concept finalde
'Concept'in Londra Festivalleri'nde Debenhams için hazırladığı "Debenhams, tüm modayı kapsar" işi Londra Festivalleri'nde finale kaldı. Ajans Başkanı Volkan İkiler, finale kalan işleri hakkında şu bilgiyi verdi: "İngiltere'nin çok katlı mağazası Debenhams, dünyada çok iyi bilinse de Türkiye'de henüz tanınmıyordu. İletişim hedefimiz,marka farkındalığı yaratırken moda olan her şeyin Debenhams'ta var olduğu duygusunu geçirmekti. Yaratıcı stratejimiz, Debenhams'ın kadın, erkek, çocuk ve ev modasına ağırlık vermesi nedeniyle 'moda dergilerinin içeriğini markanın kendi içeriği olarak kullanma' fikri temel yaratıcı stratejimiz oldu. Yaratıcı çözüm ise, Debenhams'ın tüm modayı kapsadığını vurgulamaktı. Bu nedenle moda dergilerinin orta sayfası Debenhams poşeti görünümünde hazırlandı. Bu iki sayfa tersine çevrilince derginin bütününü içine alıyor ve moda ile ilgili herşeyi taşıyan bir poşet görünümüne bürünüyordu. Poşetin üzerinde ise "Tüm modayı kapsar" başlığı yeralıyordu."
via, via
via, via
2 Comments:
muhteşem bir iş. aklınıza sağlık.
İyi düşünülmüş oldukça etkili ve kullanişli bir çalişma olmuş:)
Yorum Gönder
<< Home