Itau
Brezilya'dan bana gelen bir e-postadan:
Müşteri/Client : Itau ( Bank)
Ürün/Product : Project Tomorrow Cultural Festival
Konsept, Yönetim, Tasarım ve Animasyon/Concept, Direction, Design and Animation: Carlos Baer and Dalton Uehara.
Reklam, amatör videocuları ve fotoğrafçıları, bankanın 'Yarın' projesinde görev almaya davet etmek için yaratıldı. Video, animasyon veya fotoğraf yoluyla "Yarın"ın anlamını yorumlamaya davet edildiler. Önerilen konsept, insanlara ilham vermek icin cesitli teknikler kullanmak ve formatta hiçbir sınır olmadığını vurgulamaktı. Fikri güçlendirmek için tüketici ve halı hazırda bulunan ürünler kullanıldı. Graffiti, çizgi roman ve çizgi filmleri referans alan cep telefonu ışığıyla boyama, durgun dijital fotoğraf, flip-book animation, video kamera ve bilgisayar animasyonu, Youtube ve Flickr neslini çekmek için birleştirildi. Görseller ve yerler, projede yer alacak halkın şehir yasamini yansıtması açısından Sao Paulo'da kuruldu. Brezilya'da bütün kanallarda yayınlanıyor.
The spot was created to invite amateur videomakers and photographers to take part on the bank's Tomorrow project. They are invited to interpret the meaning of "Tomorrow" either through video, animation or photography. The concept proposed was the use of a diverse set of techniques to inspire people and point out that there were no restrictions to format. Consumer and readily available products were used to reinforce that idea. Cell phone light painting, digital still photography, flip-book animation, camcorder video and computer animation referencing graffiti, comics and cartoons were combined to appeal to the Youtube and Flickr generations. The visuals and locations were set in Sao Paulo to match the urban lifestyle of the public expected to take part in the project. It's being broadcasted nationally in Brazil both on free and paid TV.
Filmdeki metin. (The script):
Geceyarısından sonra. (It's after midnight.)
Bugün zaten yarındı.(Today is already tomorrow.)
Ve Itau size 'Yarın'ı yorumluyor. (And Itau invites you to interpret "Tomorrow").
O bir resim olabilir.. ya da video. (It may be with a picture.. or video.)
Baştan başa tüm ülkede en iyi yaratıcı resimler gazetelerde yayınlanacak. (The most creative pictures will be published on main newspapers throughout the country.)
Ve kazanan video TV'de, geceyarısından sonra, bugün halen yarın olduğu zaman çıkacak. (And the winning video will be aired on TV, afert midnight, when today is already tomorrow.)
İnternet sitesini ziyaret edin, kuralları okuyun ve katılın. (Check the website, read the rules and join in.)
Itau. Dün, Bugün ve Yarın. Sizin için yapıldı. (Itau. Yesterday, Today and Tomorrow. Made for you.)
(Thank you Dalton.)
Müşteri/Client : Itau ( Bank)
Ürün/Product : Project Tomorrow Cultural Festival
Konsept, Yönetim, Tasarım ve Animasyon/Concept, Direction, Design and Animation: Carlos Baer and Dalton Uehara.
Reklam, amatör videocuları ve fotoğrafçıları, bankanın 'Yarın' projesinde görev almaya davet etmek için yaratıldı. Video, animasyon veya fotoğraf yoluyla "Yarın"ın anlamını yorumlamaya davet edildiler. Önerilen konsept, insanlara ilham vermek icin cesitli teknikler kullanmak ve formatta hiçbir sınır olmadığını vurgulamaktı. Fikri güçlendirmek için tüketici ve halı hazırda bulunan ürünler kullanıldı. Graffiti, çizgi roman ve çizgi filmleri referans alan cep telefonu ışığıyla boyama, durgun dijital fotoğraf, flip-book animation, video kamera ve bilgisayar animasyonu, Youtube ve Flickr neslini çekmek için birleştirildi. Görseller ve yerler, projede yer alacak halkın şehir yasamini yansıtması açısından Sao Paulo'da kuruldu. Brezilya'da bütün kanallarda yayınlanıyor.
The spot was created to invite amateur videomakers and photographers to take part on the bank's Tomorrow project. They are invited to interpret the meaning of "Tomorrow" either through video, animation or photography. The concept proposed was the use of a diverse set of techniques to inspire people and point out that there were no restrictions to format. Consumer and readily available products were used to reinforce that idea. Cell phone light painting, digital still photography, flip-book animation, camcorder video and computer animation referencing graffiti, comics and cartoons were combined to appeal to the Youtube and Flickr generations. The visuals and locations were set in Sao Paulo to match the urban lifestyle of the public expected to take part in the project. It's being broadcasted nationally in Brazil both on free and paid TV.
Filmdeki metin. (The script):
Geceyarısından sonra. (It's after midnight.)
Bugün zaten yarındı.(Today is already tomorrow.)
Ve Itau size 'Yarın'ı yorumluyor. (And Itau invites you to interpret "Tomorrow").
O bir resim olabilir.. ya da video. (It may be with a picture.. or video.)
Baştan başa tüm ülkede en iyi yaratıcı resimler gazetelerde yayınlanacak. (The most creative pictures will be published on main newspapers throughout the country.)
Ve kazanan video TV'de, geceyarısından sonra, bugün halen yarın olduğu zaman çıkacak. (And the winning video will be aired on TV, afert midnight, when today is already tomorrow.)
İnternet sitesini ziyaret edin, kuralları okuyun ve katılın. (Check the website, read the rules and join in.)
Itau. Dün, Bugün ve Yarın. Sizin için yapıldı. (Itau. Yesterday, Today and Tomorrow. Made for you.)
(Thank you Dalton.)
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home