Ajans: Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi • Sanat Yönetmeni: Ahmet Ozan Çelebi • Reklam Yazarı: İlhami Duman • Fotoğraf: İlkay Muratoğlu Agency: Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi Istanbul • AD: Ahmet Ozan Çelebi • CW: Ilhami Duman • P: Ilkay Muratoglu
Güzel bir kampanya. Sanırım 40 yaş üzeri bayanlara konumlandırma yapmışlar. Estetik operasyona gerek duymadan, bıçak altına yatmadan gençleşmek fikri.. İyi fikir...
Samimi olarak soyluyorum, ben bu reklamlarda ne denmek isteniyor anlamadim. Binlerce kere yapilan bir reklam olmasinin disinda yapistirmislar altina Anti-Ageing Operation ustunu doldur. Tamam urunu gorduk ve urun sari bezi icinde ne demek yani bu?? Burdan bu isi begenen arkadaslara soruyorum, altindaki yaziyi okumadan sarili bir olay sisesi gorunce akillarina ne geliyor. Valla benim aklima yeni sise tasarimi geliyor, yeni formul geliyor ama aklima bu urunun anti-ageing sagladi gelmiyor. Nedir bu reklamin bana soyledigi...Bu reklam anti-ageing ihtiyaci olan bir kadini ki kendinin 40 yasinin ustunde oldugun tahmin etmek guc degil sizce bir daha ki alisverisinde olay markasini tercih etmeye yonlendirir mi? ve ya su an kullandigi markayi birakip olay kullanmaya baslamasini saglayabilir mi? Visual Pan'i sirf visual pan yapmak icin kullanmayalim, eger karsimazdakine bir seyler soyliyemiyorsak, yaptigimiz reklamla beraber emegimiz, musterimizin parasi ve turk reklamcili cope gider.
Ben de samimi olarak yazıyorum, Hem anlamadığını söylüyorsun hem de yaz altına anti-Ageing Operation üstünü doldur diyorsun demek ki anlamışsın. Bir ilanda sadece yazıda olabilir o zaman sen o yazıyı okumayarak boş bir sayfaya mı bakıcaksın?
Uzaktan bir lekeye bakarsan herşey yeni bir şişe,kutu vb. tasarımı gibi görünür tabi. İlanı beğenmiyebilirsin ama eleştirilerini anlıyabileceğimiz bir şekilde yaz çünkü yazılan onca şeyi çıkartınca birşey gözükmüyor.
Gelelim 40 yaş mevzusuna. Bu ürünü almayı, bırak 40 yaşındaki kadınlar düşünsün.
İlanları beğenmemek ayrı birşey tabii buna saygı duymamak terbiyesizlik olur.
Binlerce kere yapılan bir ilan olduğunuda düşünmüyorum :) en fazla 3 bilemedin 4 kere yapılmıştır.
Eleştirmek çok kolay arkadaşlar. Türk reklamcılığınındaki emeğin ve Müşterilerin parasının çope gittiği nokta bizim anlamadan bilmeden ve ÜRETMEDEN eleştirmemizdir. Eminim daha saldırgan şeyler yazıcaksın. Ama ben yazdığın onca yazıya bakmıyarak birşey göremiyeceğim:) Allah aşkına sakin olalım lütfen...
6 Comments:
ne galerisidir bu ?
Güzel bir kampanya. Sanırım 40 yaş üzeri bayanlara konumlandırma yapmışlar. Estetik operasyona gerek duymadan, bıçak altına yatmadan gençleşmek fikri.. İyi fikir...
Beğendim :)
Samimi olarak soyluyorum, ben bu reklamlarda ne denmek isteniyor anlamadim. Binlerce kere yapilan bir reklam olmasinin disinda yapistirmislar altina Anti-Ageing Operation ustunu doldur. Tamam urunu gorduk ve urun sari bezi icinde ne demek yani bu?? Burdan bu isi begenen arkadaslara soruyorum, altindaki yaziyi okumadan sarili bir olay sisesi gorunce akillarina ne geliyor. Valla benim aklima yeni sise tasarimi geliyor, yeni formul geliyor ama aklima bu urunun anti-ageing sagladi gelmiyor. Nedir bu reklamin bana soyledigi...Bu reklam anti-ageing ihtiyaci olan bir kadini ki kendinin 40 yasinin ustunde oldugun tahmin etmek guc degil sizce bir daha ki alisverisinde olay markasini tercih etmeye yonlendirir mi? ve ya su an kullandigi markayi birakip olay kullanmaya baslamasini saglayabilir mi?
Visual Pan'i sirf visual pan yapmak icin kullanmayalim, eger karsimazdakine bir seyler soyliyemiyorsak, yaptigimiz reklamla beraber emegimiz, musterimizin parasi ve turk reklamcili cope gider.
Ben de samimi olarak yazıyorum,
Hem anlamadığını söylüyorsun hem de yaz altına anti-Ageing Operation üstünü doldur diyorsun demek ki anlamışsın. Bir ilanda sadece yazıda olabilir o zaman sen o yazıyı okumayarak boş bir sayfaya mı bakıcaksın?
Uzaktan bir lekeye bakarsan herşey yeni bir şişe,kutu vb. tasarımı gibi görünür tabi. İlanı beğenmiyebilirsin ama eleştirilerini anlıyabileceğimiz bir şekilde yaz çünkü yazılan onca şeyi çıkartınca birşey gözükmüyor.
Gelelim 40 yaş mevzusuna. Bu ürünü almayı, bırak 40 yaşındaki kadınlar düşünsün.
İlanları beğenmemek ayrı birşey tabii buna saygı duymamak terbiyesizlik olur.
Binlerce kere yapılan bir ilan olduğunuda düşünmüyorum :) en fazla 3 bilemedin 4 kere yapılmıştır.
Eleştirmek çok kolay arkadaşlar. Türk reklamcılığınındaki emeğin ve Müşterilerin parasının çope gittiği nokta bizim anlamadan bilmeden ve ÜRETMEDEN eleştirmemizdir.
Eminim daha saldırgan şeyler yazıcaksın.
Ama ben yazdığın onca yazıya bakmıyarak birşey göremiyeceğim:)
Allah aşkına sakin olalım lütfen...
Bence de çok saçma bir kampanya bu. Bodoslama sar ambalajı, boya paketi ve saire... Böyle yapılmaz güzel kampanya. Otur bir.
Yorum Gönder
<< Home