Sizinle koşuyoruz!
Son günlerde ekranlarda dönen ve dikkatimi çeken bir reklam filmi var. İnsanlar olimpiyat koşucuları gibi numaralar takmış bir şekilde, günlük hayatın hengamesi içinde koşuşturup, adeta zamanla yarışıyorlar. Reklam filminde gerçekten Türk insanının verdiği emek ve hayat mücadelesi duygu olarak yakalanmış; ilgiyle izliyor ve aynı duyguları paylaşıyorsunuz. Fakat reklamın sonu geldiğinde Akbank sadece logo olarak beliriyor ve kendini öne çıkarmıyor, kısır kalıyor. Akbank bu mücadele içinde beraber koştuğumuzu ve aynı emeği, sabrı, çabayı da bizim için gösterdiğini söylemeye çalışmış ama hedef kitlenin çabası, Akbank'ın hedef kitle için olan çabasının önüne geçmiş. Belki Akbank çalışanlarını da koşuşturmacanın içinde görseydik daha etkili ve kalıcı bir reklam fikri olur muydu sizce?
2 Comments:
Akbank doğrusunu yapmış kendini öne çıkarmadığı için. Eğer kendisi veya başka bir banka bu koşturmacada bize yardımcı oluyor izlenimi verseydi kimse inamazdı. Herkes bilirki bankalar bu düzen içinde sadece kendi çıkarını düşünür müşterisininkini değil.
ben o reklamı bu yazıyı okudaktan sonra Akbank olduğunu hatırladım valla ne yalan söliim...
Yorum Gönder
<< Home